المحتوى الرئيسى

صور طريفة لحيوانات في شهور الحمل الأخيرة

عزيزتي حواء، إذا كنت تعانين من مظهرك أثناء الحمل، لا تقلقي لست وحدك!

1- "قطيعة، كنت بجري زي الحصان قبل الحمل، لكل جواد نفخة"!

2- "ثواني هفقس وأجيلكوا"!

3- "الواحدة زي ما تكون كده نفسها مسدودة"!

4- "جرررررر، نفسي في مخلل"!

5- "خليني تحت المية أحسن، جسمي بقى ملخبط زي الدرفيل"!

6- نايمة طول اليوم زي الطوبة"!

7- صورة جماعية تظهر فيها أنثى حصان البحر عند طبيب النساء

8- "يا ريت يزودولي الأكل النهارده، أنا باكل لاتنين"!

9- "مجهود رهيب حتى عشان أشرب بق مية، آه يا رقبتي"!

10- "أنا حسة إني هولد"!

11- "حاسة إني دايخة كده ونفسي غمة عليا"!

12- "حاسة إني بقيت أد الفيل، علاطول جعانة ولازم أرمرم بين الوجبات"!

13- الحمد لله إني مخططة بالطول عشان أبان أرفع"!

14- "أنا مش طخينة وده مش كرش، مفهوم"؟!

15- "متعصبة وجعانة وهاكل أي حد يجي قصادي"!

16- "حد يشوفلي كده طلعلي Stretch Marks"؟!

17- القنبلة الموقوتة!

18- "ياللهول، حاسة إني بقيت شبه البقرة"!

عزيزى القارئ شارك هذه الصور الطريفة مع أقاربك أو صديقاتك الحوامل من باب المشاركة الوجدانية، ولكني الحقيقة لا أنصح الأزواج مطلقاً بمشاركة هذه الصور مع زوجاتهم، وعلى رأي المثل: "اللي يشوف حمل الناس يهون عليه حمله"!


لا تنسى تقييم الموضوع

القسم : حيوانات

المصدر : كسرة

قد يعجبك أيضاً

اضف تعليق

فكرة الموقع : "كله لك" هو شراكة بيننا و بينكم ..دورنا : انتقاء أفضل الموضوعات المنشورة و المتداولة علي المواقع ... دوركم : تقييم المحتوي للتأكيد علي أهميته أو إرشادنا لحذفه

لمعرفة المزيد عن الموقع اضغط هنا